8 tipů jak připravit Meta kampaně na vánoční sezónu🎄

Máme pro vás tipy, jak připravit své Meta Ads na vánoční sezónu.

Předvánoční období je pro mnoho e-shopů vrcholem sezóny. Jak tedy co nejefektivněji připravit vánoční kampaně a vytěžit z tohoto období maximum? Máme pro vás 8 tipů, jak připravit své Meta Ads na vánoční sezónu.

‍1. Spusťte své kampaně včas

V prosinci je již pozdě. Podle údajů z Google Trends začínají lidé hledat vánoční dárky již koncem října, a s příchodem listopadu zájem stoupá každým dnem.

2. Udělejte si pořádek ve svém účtu

Zkontrolujte správnost měření konverzí na webu, produkty v katalogu a jejich dostupnost. Vytvořte sady produktů s vánočními produkty.

3. Analýza loňských Vánoc

Poučte se z loňských Vánoc. Kdy lidé začali kupovat vaše produkty ? Které kampaně vám přinesly nejlepší výsledky ? Které naopak nefungovaly tak, jak jste očekávali ? Projděte si jednotlivé kreativy a získejte přehled o tom, které formáty byly nejpřínosnější.

4. Informujte o době doručení

Dejte uživatelům vědět, do kdy u vás mohou nakupovat, aby jejich objednávka dorazila ještě před Vánoci.



5. Přizpůsobte kreativu a copy

Oblečte kreativu do vánočního kabátu. Nemusíte nutně použít kýčovité sněhuláky nebo santy. Postačí menší symbol zimy nebo Vánoc - ozdobený stromek v pozadí nebo dárkově zabalený výrobek mohou navodit tu správnou atmosféru.

6. Zkontrolujte limit výdajů svého účtu Meta Ads

Plánujete během vánoční sezóny škálovat svůj rozpočet ? Poslední věc, kterou chcete, je, aby se vaše kampaně z ničeho nic zastavily. Zkontrolujte, zda máte v reklamním účtu nastavený limit na výdaje, pokud ano, ujistěte se, že je dostatečně vysoký. Informace o výdajových limitech najdete v této sekci.

7. Nezapomeňte na remarketing

Zákazníci, kteří u vás již nakoupili, a proto vás znají, jsou velmi cenní. A kdy se jim znovu připomenete, když ne o Vánocích? Využijte své remarketingové seznamy naplno.


8. Dárkové balení

Každý chce z vánočního období vytěžit maximum. Konkurence roste a s ní i náklady na reklamu. Jedním z účinných způsobů, jak s tím bojovat, je zvýšit celkovou hodnotu nákupu například tím, že poskytnete možnost dárkového balení objednávky. Pokud tuto možnost máte, doporučujeme ji využít.

Ještě jste nezačali s přípravami na Vánoce ? Nemějte obavy. Stačí nám napsat prostřednictvím kontaktního formuláře na našich webových stránkách a společně najdeme způsob, jak si vánoční období co nejlépe užít. Těšíme se, že se nám ozvete.

...

Budeme rádi za vaši zpětnou vazbu! Nezapomeňte sledovat naši agenturu Fanl na LinkedInu, Facebooku a Instagramu. A pokud se chcete v oblasti marketingu dál vzdělávat, přihlaste se k našemu newsletteru na naší homepagi.