Stavíme funnely
Pomáháme (nejen) startupům na cestě od vstupu na trh až po zahraniční expanzi
Poznejte nás více

Vítek a Kuba spolu vybudovali několik vlastních úspěšných podniků. Během 5 let v jihomoravské inovační agentuře JIC, kde se věnovali byznys consultingu s více než stovkou startupů, poznali specialistku na budování komunit Terku. U Hanákových z toho byla v roce 2020 svatba a o rok později i s Kubou založení Fanlu.
Jsme strategická marketingová agentura s přesahem do byznys consultingu, expertízou v budování komunit a vztahu se zákazníky.
Děláme marketing tak, jak to podnikatelé při rozjezdu byznysu opravdu potřebují. First things first. Po rychlé analýze dostupných dat navrhujeme strategii a rovnou nasazujeme první kampaně, pečlivě vyhodnocujeme a za pochodu upravujeme. Chceme vidět výsledky a chceme je vidět rychle. Stejně jako vy. Pokud to dává ve vašem oboru smysl, rovnou přitom pracujeme na budování komunity. Ta totiž naopak potřebuje čas.
Na celý prodejní i marketingový cyklus se díváme komplexně, však také Fanl vznikl počeštěním anglického “funnel”. Důkladně poznáme váš byznys, navrhneme řešení a optimalizujeme celý marketingový proces. Od chvíle, kdy se o vaší značce zákazník dozví až po nákup a doporučení známým. Od uvedení prvního produktu na trh až po vaši expanzi do zahraničí.
3 důvody pro Fanl
Flexibilita, agilita a prozákaznický přístup jsou u nás samozřejmostí. Tak jako u spousty jiných agentur.
V čem jsme unikátní?
Byznys consulting
Marketing musí přispívat byznysovým cílům a bez znalosti vize a celkové strategie nejde dělat marketing. Byznysové, prodejní a marketingové strategie jsou neoddělitelné, proto pracujeme komplexně a v kontextu.
startupový přístup
Poslední roky jsme se pohybovali mezi startupy a rychle rostoucí firmy jsou naše krevní skupina. Principy z jejich řízení rádi aplikujeme i u větších a zajetých firem, které díky tomu dokážeme rychleji nakopnout.
budování komunit
Jako jedni z mála v Česku pomáháme firmám s budováním komunit. V zahraničí je community management zcela běžný a nám dává velký smysl.
Fanl people
Vítek je CEO Fanlu a nejčastěji se s ním potkáte na úvodních schůzkách. Pomůže vám i s nastavením funnelu a obchodního modelu.
Terka je community master. Stojí za vytvořením jedné z největších podnikatelských komunit v ČR. Pomáhá firmám s budováním komunit.
Kuba je hlavní marketingový mozek Fanlu. Od strategického marketingu, přes důkladnou analytiku až po výkonnostní marketing.
Kristina je master přes obsah. Má zkušenosti s plánováním, tvorbou a vyhodnocením (nejen) organického obsahu. Ve Fanlu se stará o obsah našich klientlů.
Šárka je marketingová matadorka se zkušeností z několika velkých agentur. Ve Fanlu se stará o kampaně na Googlu, Seznamu a ve srovnávačích.
Denis se u nás stará o klienty, aby dostali tu nejlepší péči jakou mohou. Potkáte se s ním na schůzkách, v Basecampu či se uslyšíte přes telefon.
Stani je kapacita přes reklamy na sociálních sítích - nejen Facebook a Instagram, ale také LinkedIn Ads, TikTok Ads a další.
Majda je naše hlavní grafička. Ve Fanlu tvoří u klientů nejen prvotřídní grafiku pro kampaně, ale také pomáhá tvořit brandy.
… a naši externí fotografové, copywriteři, grafici a řada dalších Fanl people.
„Chceme být první volbou pro startupy a rychle rostoucí firmy. Přizpůsobíme se aktuální podnikatelské fázi a na začátku rychle ověřujeme, co funguje a co ne. Později pracujeme na rychlém růstu a případné expanzi.“
Chcete s námi stavět funnely?
