Pro B2B firmy

Pro B2B firmy

Pro B2B firmy

Marketing, který přitahuje správné firmy a generuje zakázky

Marketing, který přitahuje správné firmy a generuje zakázky

cílení na konkrétní firmy a pozice

cílení na konkrétní firmy a pozice

měřitelné výsledky a průběžný reporting

měřitelné výsledky a průběžný reporting

bez zbytečných závazků

bez zbytečných závazků

Důvěřují nám tyto B2B firmy

Důvěřují nám tyto B2B firmy

Důvěřují nám tyto B2B firmy

Co nefunguje v B2B a co funguje s námi

Co nefunguje v B2B a co funguje s námi

Co nefunguje v B2B a co funguje s námi

Co trápí většinu B2B firem

Návštěvníci webu neodešlou poptávku

Návštěvníci webu neodešlou poptávku

Obchod oslovuje firmy naslepo

Obchod oslovuje firmy naslepo

Rozhodovatelé nejsou aktivní na sítích

Rozhodovatelé nejsou aktivní na sítích

Komunikace je příliš obecná

Komunikace je příliš obecná

Kampaně nejsou propojené s obsahem

Kampaně nejsou propojené s obsahem

Reklamy sbírají kliky, ne výsledky

Reklamy sbírají kliky, ne výsledky

Jak to řešíme my

Funnel, co vede k odeslání poptávky

Funnel, co vede k odeslání poptávky

Lead zná vaši značku a má zájem

Lead zná vaši značku a má zájem

Cílíme na firmy a konkrétní role

Cílíme na firmy a konkrétní role

Mluvíme jazykem vaší cílovky

Mluvíme jazykem vaší cílovky

Spojujeme kampaně s lead magnety

Spojujeme kampaně s lead magnety

Zaměřujeme se na poptávky, ne kliky

Zaměřujeme se na poptávky, ne kliky

Co trápí většinu B2B firem

Návštěvníci webu neodešlou poptávku

Obchod oslovuje firmy naslepo

Rozhodovatelé nejsou aktivní na sítích

Komunikace je příliš obecná

Kampaně nejsou propojené s obsahem

Reklamy sbírají kliky, ne výsledky

Jak to řešíme my

Funnel, co vede k odeslání poptávky

Lead zná vaši značku a má zájem

Cílíme na firmy a konkrétní role

Mluvíme jazykem vaší cílovky

Spojujeme kampaně s lead magnety

Zaměřujeme se na poptávky, ne kliky

Co umíme

Oslovíme konkrétní vybrané firmy

Co umíme

Oslovíme konkrétní vybrané firmy

Co umíme

Oslovíme konkrétní vybrané firmy

Míříme přímo do firem, které chcete oslovit

Míříme přímo do firem, které chcete oslovit

Zobrazujeme reklamu jen lidem, kteří pracují ve firmách, na které cílíte.

Zobrazujeme reklamu jen lidem, kteří pracují ve firmách, na které cílíte.

Oslovíme i ty, kteří vás zatím neznají

Oslovíme i ty, kteří vás zatím neznají

Reklama se zobrazí i těm, kteří váš web ještě nenavštívili – když se dostanou do našeho cílení.

Reklama se zobrazí i těm, kteří váš web ještě nenavštívili – když se dostanou do našeho cílení.

Cílíme podle oboru, velikosti i regionu

Cílíme podle oboru, velikosti i regionu

Umíme zacílit firmy z vybraných měst, krajů i specifických segmentů (např. logistika, IT, výroba).

Umíme zacílit firmy z vybraných měst, krajů i specifických segmentů (např. logistika, IT, výroba).

Využíváme chytré cílení

Využíváme chytré cílení

Reklamu zobrazujeme lidem z firem, které vybereme – na základě firemních seznamů, CRM nebo nástrojů jako Merk.cz

Reklamu zobrazujeme lidem z firem, které vybereme – na základě firemních seznamů, CRM nebo nástrojů jako Merk.cz

Feature Image
Feature Image
Feature Image

Lead magnet

Získejte pozornost dřív, než začnou hledat.

Lead magnet

Získejte pozornost dřív, než začnou hledat.

Lead magnet

Získejte pozornost dřív, než začnou hledat.

Nabídněte obsah, který pomůže – a získáte kontakt na člověka, který vás bude mít v hlavě, až přijde čas.

Obsah, který chtějí vaši klienti

Checklist, srovnání, návod, případovka. Vždy srozumitelné, praktické a hodnotné.

Checklist, srovnání, návod, případovka. Vždy srozumitelné, praktické a hodnotné.

Kontakt výměnou za hodnotu

Kontakt výměnou za hodnotu

Zájemce si obsah stáhne za e‑mail. Vy víte, kdo má zájem – on ví, že víte, co děláte.

Zájemce si obsah stáhne za e‑mail. Vy víte, kdo má zájem – on ví, že víte, co děláte.

Kalkulačka

Vyplatí se vám investice do B2B marketingu?

Kalkulačka

Vyplatí se vám investice do B2B marketingu?

Kalkulačka

Vyplatí se vám investice do B2B marketingu?

Odpovězte na pár otázek a zjistěte, jestli vám B2B marketing může reálně přinést víc poptávek, než kolik do něj investujete.

Jaká je hodnota jedné zakázky?
50,000 Kč

Případovky

Tady uvidíte, jak vypadá návratnost v praxi

Případovky

Tady uvidíte, jak vypadá návratnost v praxi

Případovky

Tady uvidíte, jak vypadá návratnost v praxi

5 ➝ 40 poptávek měsíčně. Bez navýšení rozpočtu.

Premium UX Template for Framer

Náklad na akvizici

139 Kč

Nárůst poptávek

+700 %

Z 0 na 50 000 instalací aplikace díky Facebook reklamě

Počet zhlédnutí

4 mil.

Cena za instalaci

17,9 Kč

5 ➝ 40 poptávek měsíčně. Bez navýšení rozpočtu.

Premium UX Template for Framer

Náklad na akvizici

139 Kč

Nárůst poptávek

+700 %

Lead magnet, který funguje: 54 % lidí zanechalo e-mail

Premium UX Template for Framer

Dokončení testu

68%

600+ leadů za 35 000 Kč. Webinář, co prodává

Cena za uživatele

38,46 Kč

Dosah kampaně

255 tis.

Lead magnet, který funguje: 54 % lidí zanechalo e-mail

Premium UX Template for Framer

Dokončení testu

68%

600+ leadů za 35 000 Kč. Webinář, co prodává

Premium UX Template for Framer

Cena za uživatele

38,46 Kč

Dosah kampaně přes

255 tis.

Lead magnet, který funguje: 54 % lidí zanechalo e-mail

Dokončení testu

68 %

600+ leadů za 35 000 Kč. Webinář, co prodává

Premium UX Template for Framer

Cena za uživatele

38,46 Kč

Dosah kampaně přes

255 tis.

Reference

Co o spolupráci říkají naši klienti?

  • Poptávky nám před spoluprací nechodily žádné, od spolupráce máme cca 1-2 poptávky denně.

    David Přibyl

    Wereldo

  • Od té doby, co spolupracujeme s agenturou Fanl, pozorujeme každý měsíc zlepšení výkonu.

    Jiří Knotek

    Nároky z úrazu

  • Funguje správa LinkedInu. Současně se nám také zvyšují požadavky po našich službách.

    Milan Pařil

    Inpram

  • Během pár týdnů jsme zaznamenali výrazný nárůst nových poptávek našich služeb.

    Alex Pacal

    TM Technik

  • Nevím jak to dělají, ale dělají to dobře. Vyzpovídali si nás, poradili, zařídili. Pomohli odhalit skvělé příležitosti.

    Tomáš Hurka

    BUUK

  • Po celou dobu jsme měli jistotu, že se nemusíme o kampaň starat, a přináší nám své ovoce v podobě kvalitních leadů.

    Pavol Korček

    BrnoLogic

  • Spolupracujeme s agenturou Fanl již několik let a jsme s jejich prací velmi spokojeni.

    Jan Zeman

    Biopekárna Zemanka

  • Poptávky nám před spoluprací nechodily žádné, od spolupráce máme cca 1-2 poptávky denně.

    David Přibyl

    Wereldo

  • Po celou dobu jsme měli jistotu, že se nemusíme o kampaň starat, a přináší nám své ovoce v podobě kvalitních leadů.

    Pavol Korček

    BrnoLogic

  • Nevím jak to dělají, ale dělají to dobře. Vyzpovídali si nás, poradili, zařídili. Pomohli odhalit skvělé příležitosti.

    Tomáš Hurka

    BUUK

  • Během pár týdnů jsme zaznamenali výrazný nárůst nových poptávek našich služeb.

    Alex Pacal

    TM Technik

  • Funguje správa LinkedInu. Současně se nám také zvyšují požadavky po našich službách.

    Milan Pařil

    Inpram

  • Od té doby, co spolupracujeme s agenturou Fanl, pozorujeme každý měsíc zlepšení výkonu.

    Jiří Knotek

    Nároky z úrazu

  • Spolupracujeme s agenturou Fanl již několik let a jsme s jejich prací velmi spokojeni.

    Jan Zeman

    Biopekárna Zemanka

0+

0+

Dlouhodobých klientů

3+ mil.

3+ mil.

Útrata klientů za posledních 12 měsíců v Kč

Reference

Co o spolupráci říkají naši klienti?

0+

0+

Dlouhodobých klientů

3+ mil.

3+ mil.

Útrata klientů za posledních 12 měsíců v Kč

Reference

Co o spolupráci říkají naši klienti?

  • Poptávky nám před spoluprací nechodily žádné, od spolupráce máme cca 1-2 poptávky denně.

    David Přibyl

    Wereldo

  • Od té doby, co spolupracujeme s agenturou Fanl, pozorujeme každý měsíc zlepšení výkonu.

    Jiří Knotek

    Nároky z úrazu

  • Funguje správa LinkedInu. Současně se nám také zvyšují požadavky po našich službách.

    Milan Pařil

    Inpram

  • Během pár týdnů jsme zaznamenali výrazný nárůst nových poptávek našich služeb.

    Alex Pacal

    TM Technik

  • Nevím jak to dělají, ale dělají to dobře. Vyzpovídali si nás, poradili, zařídili. Pomohli odhalit skvělé příležitosti.

    Tomáš Hurka

    BUUK

  • Po celou dobu jsme měli jistotu, že se nemusíme o kampaň starat, a přináší nám své ovoce v podobě kvalitních leadů.

    Pavol Korček

    BrnoLogic

  • Spolupracujeme s agenturou Fanl již několik let a jsme s jejich prací velmi spokojeni.

    Jan Zeman

    Biopekárna Zemanka

  • Poptávky nám před spoluprací nechodily žádné, od spolupráce máme cca 1-2 poptávky denně.

    David Přibyl

    Wereldo

  • Po celou dobu jsme měli jistotu, že se nemusíme o kampaň starat, a přináší nám své ovoce v podobě kvalitních leadů.

    Pavol Korček

    BrnoLogic

  • Nevím jak to dělají, ale dělají to dobře. Vyzpovídali si nás, poradili, zařídili. Pomohli odhalit skvělé příležitosti.

    Tomáš Hurka

    BUUK

  • Během pár týdnů jsme zaznamenali výrazný nárůst nových poptávek našich služeb.

    Alex Pacal

    TM Technik

  • Funguje správa LinkedInu. Současně se nám také zvyšují požadavky po našich službách.

    Milan Pařil

    Inpram

  • Od té doby, co spolupracujeme s agenturou Fanl, pozorujeme každý měsíc zlepšení výkonu.

    Jiří Knotek

    Nároky z úrazu

  • Spolupracujeme s agenturou Fanl již několik let a jsme s jejich prací velmi spokojeni.

    Jan Zeman

    Biopekárna Zemanka

0+

0+

Dlouhodobých klientů

3+ mil.

3+ mil.

Útrata klientů za posledních 12 měsíců v Kč

Jak pracujeme

Ověřený postup, jak dosáhnout vašich firemních cílů

Jak pracujeme

Ověřený postup, jak dosáhnout vašich firemních cílů

Jak pracujeme

Ověřený postup, jak dosáhnout vašich firemních cílů

01

Poznáme váš byznys a ideálního klienta

Každá spolupráce začíná tím, že se podíváme na vaše služby, nabídku a cílové firmy. Společně si ujasníme, kdo je ideální zákazník – a proč by měl chtít právě vás.

Poznáme váš byznys a ideálního klienta

Každá spolupráce začíná tím, že se podíváme na vaše služby, nabídku a cílové firmy. Společně si ujasníme, kdo je ideální zákazník – a proč by měl chtít právě vás.

Poznáme váš byznys a ideálního klienta

Každá spolupráce začíná tím, že se podíváme na vaše služby, nabídku a cílové firmy. Společně si ujasníme, kdo je ideální zákazník – a proč by měl chtít právě vás.

Vybereme správnou strategii a formu cílení

Na základě dat i zkušeností navrhneme kombinaci kanálů a cílení: od vyhledávání přes databázové kampaně až po lead magnety. Vytvoříme koncept, který odpovídá vaší fázi růstu.

Vybereme správnou strategii a formu cílení

Na základě dat i zkušeností navrhneme kombinaci kanálů a cílení: od vyhledávání přes databázové kampaně až po lead magnety. Vytvoříme koncept, který odpovídá vaší fázi růstu.

Vybereme správnou strategii a formu cílení

Na základě dat i zkušeností navrhneme kombinaci kanálů a cílení: od vyhledávání přes databázové kampaně až po lead magnety. Vytvoříme koncept, který odpovídá vaší fázi růstu.

02

03

Připravíme vše technicky i obsahově

Připravíme kampaně, texty, reklamy i analytiku. Postaráme se o propojky na váš web, CRM nebo formuláře, abyste měli celý funnel pod kontrolou.

Připravíme vše technicky i obsahově

Připravíme kampaně, texty, reklamy i analytiku. Postaráme se o propojky na váš web, CRM nebo formuláře, abyste měli celý funnel pod kontrolou.

Připravíme vše technicky i obsahově

Připravíme kampaně, texty, reklamy i analytiku. Postaráme se o propojky na váš web, CRM nebo formuláře, abyste měli celý funnel pod kontrolou.

Spustíme a pravidelně optimalizujeme

Nejde jen o spuštění. Pravidelně reportujeme výsledky, testujeme varianty a ladíme sdělení podle toho, co přináší poptávky. Jste s námi v obraze – vždy.

Spustíme a pravidelně optimalizujeme

Nejde jen o spuštění. Pravidelně reportujeme výsledky, testujeme varianty a ladíme sdělení podle toho, co přináší poptávky. Jste s námi v obraze – vždy.

Spustíme a pravidelně optimalizujeme

Nejde jen o spuštění. Pravidelně reportujeme výsledky, testujeme varianty a ladíme sdělení podle toho, co přináší poptávky. Jste s námi v obraze – vždy.

04

Dotazy & odpovědi

Často se nás ptáte

Dotazy & odpovědi

Často se nás ptáte

Dotazy & odpovědi

Často se nás ptáte

Kolik to stojí?

Jak rychle uvidíme výsledky?

Musíme mít vlastní databázi firem?

Co je to lead magnet a proč ho potřebujeme?

Co když nevíme, co přesně chceme propagovat?

Kolik to stojí?

Jak rychle uvidíme výsledky?

Musíme mít vlastní databázi firem?

Co je to lead magnet a proč ho potřebujeme?

Co když nevíme, co přesně chceme propagovat?

Kolik to stojí?

Jak rychle uvidíme výsledky?

Musíme mít vlastní databázi firem?

Co je to lead magnet a proč ho potřebujeme?

Co když nevíme, co přesně chceme propagovat?

Nezávazná konzultace

Pomůžeme i vám zíkávat více zakázek v B2B?

Zarezervujte si nezávazný 15min hovor – řekneme vám, co může fungovat právě u vás.

Nezávazná konzultace

Pomůžeme i vám zíkávat více zakázek v B2B?

Zarezervujte si nezávazný 15min hovor – řekneme vám, co může fungovat právě u vás.

Nezávazná konzultace

Pomůžeme i vám zíkávat více zakázek v B2B?

Zarezervujte si nezávazný 15min hovor – řekneme vám, co může fungovat právě u vás.