Social Ads

Zvyšte poptávku pomocí B2B placené reklamy na sociálních sítích

Zvyšte poptávku pomocí B2B placené reklamy na sociálních sítích

Zvyšte poptávku pomocí B2B placené reklamy na sociálních sítích

Placené kampaně na sociálních sítích, které tvoří nákupní cestu a podporují prodeje pro B2B a technologické firmy.

Placené kampaně na sociálních sítích, které tvoří nákupní cestu a podporují prodeje pro B2B a technologické firmy.

Placené kampaně na sociálních sítích, které tvoří nákupní cestu a podporují prodeje pro B2B a technologické firmy.

97 % vašeho trhu není připraveno nakupovat. Vybudujte si u nich důvěru, aby si vás vybrali, až budou připraveni.

Vzdělávejte, neprodávejte

Vzdělávejte, neprodávejte

Až moc často vidíme, že se firmy nadchnou z možností cílení, které sociální sítě umožňují. Vytváří pak prodejní konverzní reklamy a myslí si, že je to dostane k více konverzím. Realita? Málokdy se to podaří. 

Potřebujete promyšlenou strategii, která bude postavená na edukaci vaší cílové skupiny. Budete komunikovat pochopení pro jejich problémy, vybuduje si u nich důvěru, aby vás vnímali jako odborníka a přesvědčíte je, aby si vás vybrali, až budou připraveni na nákup. 

Vytvořte cestu
celým funnelem

Vytvořte cestu
celým funnelem

Právě jste vytvořili skvělý e-book, propagujete ho na sociálních sítích, přichází desítky stažení denně a vaše e-mailová databáze nádherně roste. O 2 měsíce později zjistíte, že máte hromadu e-bookových leadů, ale poptávky z toho žádné. Přemýšlíte, kde se stala chyba. Stálo to vůbec za to?

Ujistěte se, že pracujete s celým funnelem. Využíváte správný poměr volně dostupného obsahu a uzamčeného obsahu (výměna za e-mail, registrace)? Používáte sekvenční retargeting, který vám pomůže odvyprávět snadno příběh o vaší firmě? Potřebujete správný mix vyladěný pro vaši firmu, díky kterému vybudujete zájem o vaše produkty nebo službu, ne snažit se vynutit poptávku tam, kde ještě není. 

Právě jste vytvořili skvělý e-book, propagujete ho na sociálních sítích, přichází desítky stažení denně a vaše e-mailová databáze nádherně roste. O 2 měsíce později zjistíte, že máte hromadu e-bookových leadů, ale poptávky z toho žádné. Přemýšlíte, kde se stala chyba. Stálo to vůbec za to?

Ujistěte se, že pracujete s celým funnelem. Využíváte správný poměr volně dostupného obsahu a uzamčeného obsahu (výměna za e-mail, registrace)? Používáte sekvenční retargeting, který vám pomůže odvyprávět snadno příběh o vaší firmě? Potřebujete správný mix vyladěný pro vaši firmu, díky kterému vybudujete zájem o vaše produkty nebo službu, ne snažit se vynutit poptávku tam, kde ještě není. 

Kampaně + sales tým
= ↑ ROI

Kampaně + sales tým
= ↑ ROI

Kampaně na sociálních sítích jsou plné užitečných dat a poznatků, ale většina B2B a technologických firem je nevyužívá správným způsobem.

Překročte rámec optimalizace a vytáhněte data, která jsou užitečná pro prodejní tým. Pomůžeme vám být prostředníkem mezi marketingem a obchodem. Zmapujeme, na jaké sdělení cílová skupina nejlépe slyší, jaké jsou jejich zájmy, kde se nachází. A jdeme ještě dál. Poskytneme vám seznam firem, které byly na vašem webu, ale ještě neposlaly poptávku. Prodejní tým jde pak na jistotu.

Optimalizujeme správné metriky

Optimalizujeme správné metriky

Platformy jsou sice plné užitečných dat, ale někdy mohou být zahlcující. Musíte znát ty správné metriky, kterým je potřeba věnovat pozornost a které mohou pomoct nebo zhoršit výkonnost kampaně.

Otestujeme a určíme kampaně, obsah a sdělení, které nejvíc rezonují s vaší cílovou skupinou, a optimalizujeme je tak, ať vedou k co nejlepším výsledkům.

Platformy jsou sice plné užitečných dat, ale někdy mohou být zahlcující. Musíte znát ty správné metriky, kterým je potřeba věnovat pozornost a které mohou pomoct nebo zhoršit výkonnost kampaně.

Otestujeme a určíme kampaně, obsah a sdělení, které nejvíc rezonují s vaší cílovou skupinou, a optimalizujeme je tak, ať vedou k co nejlepším výsledkům.

Kliky na web ≠ poptávky

Kliky na web ≠ poptávky

Marketing musí generovat výsledky, které podporují růst podnikání. Sledujeme metriky, které jsou důležité pro generování příjmů. Návštěvnost nepřináší příjmy ani růst. Proto stavíme strategii tak, ať efektivně přivádí kvalifikované leady.

Obsah, který vyvolává poptávku

Dodávejte vašemu publiku vysoce hodnotný, odborný obsahem, který zaujme, vzdělá a konvertuje potenciální zákazníky.

reklamní copy &
kreativy

Naplánujeme, vytvoříme a budeme spravovat placené kampaně na sociálních sítích, které povedou ke správným výsledkům. Snížíme zbytečné výdaje na spendy a najdeme to, co funguje.

video obsah

Video bleskurychle předá emocionální sdělení, přesně informuje a zachycuje autentičnost, kterou online prostředí vyžaduje.

hodnotný obsah

Proměňte uživatele v potenciální zákazníky pomocí hodnotného obsahu. Ukažte, že dané oblasti rozumíte a můžete si vybudovat pozici autority na vašem trhu.

Landing page

Navrhneme a vytvoříme pro vás landing page, která bude splňovat svůj cíl. Po prvních dnech od nasazení ji změříme pomocí heatmap a optimalizujeme.

reference

Případovky, reference a hodnocení. Ty vedou k prohloubení důvěry a nesmí chybět ani v kampaních na sociálních sítích.

sekvenční retargeting

Prodávejte příběhem. Díky sekvenčnímu retargetingu budeme budovat a posilovat positioning vaší značky.

Máte pocit, že bychom si mohli rozumět? 

Věříme, že skvělé partnerství je o lidech. 
Pojďme najít společný fit.