PPC
Zbavte se starostí
s placeným
vyhledáváním v B2B
Přinášíme kvalitní výsledky - ne jen návštěvnost webu a jednorázové úspěšné kampaně.
Vaše cílová skupina právě teď hledá řešení, jako je to vaše. Pokud nejste před nimi, je tam někdo jiný. Využijeme toho, že uživatelé hledají konkrétné řešení, a postaráme se o to, abyste byli vidět.
Důležitá klíčová slova a segmentace publika jsou pro účinné placené reklamy stěžejní. Začneme tím, že prozkoumáme vaše klíčová slova a to, kdo jsou vaši potenciální zákazníci, abychom se ujistili, že vaše reklamy oslovují ty správné lidi.
Potom vytvoříme placené reklamní kampaně s reklamami, nabídkami a stránkami, které nejlépe odpovídají vašim cílovým zákazníkům.
Zaměřujeme se na konverze, nejen na kliknutí. Neustále testujeme a ověřujeme, že uživatelům zobrazujeme správnou nabídku ve správný čas. Vytváříme promyšlené struktury kampaní, přitažlivé reklamní texty a cílové stránky, které vám pomohou získat co nejvíce konverzí.
Monitorujeme a optimalizujeme kampaně. Využíváme nová data a poznatky k dosažení ještě lepších výsledků – to znamená víc příjmů z vašich reklam.
Na rozdíl od mnoha B2B agentur, které jednou nastaví a na kampaně nesáhnou, přistupujeme k věci proaktivně. Účty kontrolujeme, pravidelně komunikujeme a neustále pracujeme na zlepšení ROI. Naším cílem je nabídnout vám prvotřídní servis a fungovat jako rozšíření vašeho marketingového týmu.
Domluvíme se po první kampani na pravidelném osobním reportingu. Budeme je s vámi probírat, abychom vám pomohli porozumět návratnosti investic (ROI) a vy měli přehled o tom, na čem zrovna pracujeme.
Používáme nástroje jako Google Tag Manager, Google Analytics, Google Data Studio a Google Search Console k přesnému měření a reportování.
Poptávka existuje napříč celým nákupním procesem. Někdo, kdo tento měsíc prozkoumává téma a řešení, by mohl být příští měsíc ten, kdo vás bude poptávat.
Od obsahu, který je vzdělává o problémech, přes užitečné srovnání řešení, až po nabídkově zaměřené stránky zajistíme, že budete vidět v každé fázi nákupní cesty.
Co s námi získáte?
Vybereme kanály, které nejvíce odpovídají vašim zákazníkům, aby se zvýšila konverze.
Jak postupujeme při správě
PPC kampaní
1
Analýza ideálního zákazníka
Prvním krokem je seznámení se s vaším podnikáním, ideálními klienty a cíli. Na základě toho nastavíme strategi, která bude cílit na vaše ideální zákazníky.
2
Vyhledávací dotazy a cílení
Vybereme správná klíčová slova a cílové publikum, na které se budeme soustředit.. My se o tento základ úspěchu postaráme a vytvoříme kampaně, které podpoří prodeje.
3
Nastavení a spuštění kampaní
Nastavíme placené reklamní kampaně s nejrelevantnějším publikem a klíčovými slovy, díky kterým můžeme dosáhnout co nejvyšších konverzních poměrů.
4
Optimalizace a meetingy
Práce teprve začíná! Budeme testovat nové strategie cílení a publika, aktualizovat reklamní texty a plánovat strategická setkání s vámi, abychom maximalizovali výsledky.
Máte pocit, že bychom si mohli rozumět?
Věříme, že skvělé partnerství je o lidech.
Pojďme najít společný fit.