kreativa
Po spuštění stovek reklamních sestav a analýze výsledků kampaní jsme zjistili, že až 60 % výkonu vaší placené kampaně v Meta ads má svůj základ v kreativě, kterou používáte. A ostatní platformy na tom nejsou výrazně odliště.
Zaměřujeme se na navrhování nových kreativ díky zpětné vazbě od výkonnostního týmu a kreativce, takže vždycky víme, že náš kreativní proces funguje.
Při spuštění kampaní začínáme tím, že si sepíšeme value proposition klienta a z toho vytvoříme claimy. Tyto claimy pak testujeme v kampaních a dle výsledků je zpracováváme do kreativ.
Razíme tady T-shaped přístup, kdy rozpracujeme kreativy podle předcházejícího testu (jdeme do hloubky), ale zároveň přidáváme další nezávislou na předcházejícím testu. Tím se vyhneme zaslepení a krokem špatným směrem. Výsledkem jsou kreativy, které dlouhodobě fungují.
V analýze se díváme nejen na základní ukazatele, jako je míra proklikovosti, ale také na hook rate, hold rate, cenu za nákup z dané kreativy nebo spendy. Díky tomu dokážeme porozumět tomu, co skutečně funguje a kde je největší potenciál pro růst.
Vytvořili jste někdy reklamu pro Facebook, která na Instagramu úplně propadla? Nebo naopak TikTok video, které na YouTube nezaujalo vůbec? Navrhování obsahu s ohledem na konkrétní platformy může rozhodnout o úspěchu nebo neúspěchu vaší kampaně. Než se tedy zcela vzdáte TikToku nebo omezíte rozpočet na YouTube, dovolte nám pomoci vytvořit kreativní prvky zaměřené přímo na danou platformu, které budou působit přirozeně a posunou vás kupředu.
Jak postupujeme při tvorbě funkčních kreativ
1
Prozkoumáme výkon vašich historických kreativ
Na začátku naší spolupráce provedeme hloubkovou analýzu předchozích kreativ. Zohledníme výsledky a data, která máme k dispozici, abychom lépe porozuměli tomu, co fungovalo a co ne.
2
Vytvoříme 5 různých konceptů kreativ
Vytvoříme až 5 unikátních konceptů kreativního obsahu. Prozkoumáme nízkonákladové metody testování nových typů kreativních prvků, kterými ověříme, že rezonují s vaším publikem a přinášejí výsledky, než investujeme víc času a zdrojů.
3
Spuštění testu
Tady začíná zábava. S nízkým rozpočtem pošleme nové kreativy na test.
4
Změříme výsledky. Sestavíme hypotézy
Na základě dostupných dat budeme analyzovat výsledky a vytvoříme hypotézy.
5
Sestavíme další kreativy & pořád opakujeme
Vytvoříme další sadu kreativ a budeme pokračovat v opakování. Soustředíme se na hlavní cíl – naplnění vašich KPI při co nejnižší ceně za akvizici.
Věříme, že skvělé partnerství je o lidech.
Pojďme najít společný fit.