Mojetalenty.cz
Go-to-market strategie, Výkonnostní kampaně, E-mailing, Tvorba webu

Průběh spolupráce
Inpram jsou velmi úspěšní ve svém oboru v B2B. Za námi přišli s tím, abychom jim pomohli rozjet segment B2C. Společně jsme se potkali a začali zjišťovat, o jaký produkt by cílová skupina mohla mít zájem.
Šlo to velmi rychle.
Hned po první schůzce nám klient odsouhlasil název domény pro tento projekt – mojetalenty.cz. Ze všeho nejdříve jsme museli vymyslet go-to-market strategii a ověřit si, že o produkt bude mít cílová skupina zájem.
Problém, který jsme řešili při tvorbě go-to-market strategie a při rozhovorech s cílovou skupinou byl ten, že test talentů od CliftonStrenghts je drahý a nevědí, co získají.
Proto jsme s klientem domluvili doprogramování testu na talentové skupiny do jejich aplikace, který slouží jako ochutnávka. Vznikl tak test, za jehož vyplnění požadujeme e-mail uživatele. Za odměnu se uživatel dozví, jaká talentová doména nejvíce převažuje.

Jakmile uživatel vyplní test a souhlasí se zasíláním rozvojových materiálů k jeho talentovým skupinám, zařadí se do automatického e-mailového edukačního newsletteru o 5 dílech. Tím se o práci s talenty dozví více a má přehled, co jej po zakoupení testu + workshopu bude čekat.
Z newsletteru pak uživatelé konvertují na zákazníky.
Abychom dali uživatelům vědět o produktech stránky Mojetalenty.cz, zvolili jsme dva kanály, které využíváme k propagaci:
- V kampaních na sociálních sítích ukazujeme možnost vyplnit test talentových skupin zdarma.
- Ve vyhledávacích kampaních v Google Ads propagujeme koupi testu, ale také možnost vyplnit si zdarma test talentových domén.
A výsledky?
Daří se nám proměňovat a edukovat uživatele díky nastavenému funnelu tak, že se z nich stávají zákazníci a projekt se stává ziskovým.
Co na to říká klient?
"Fanl nám pomohl nastartovat B2C prodej našich produktů skrze online kanály. V dnešní době máme z tohoto dříve naprosto nevytěžovaného kanálu tržby v řádech nižších desítek tisíc měsíčně a rosteme. Musím ocenit přístup založený na datech a pravidelném reportování výsledků i iniciativu směrem k nalezení cest, jak online prodej nastartovat."
Václav Huk, Inpram
Realizace
- Go-to-market strategie
- Tvorba webu
- Testování marketingových kanálů + obsahu
- E-mailing
