Mojetalenty.cz

Go-to-market strategie, Výkonnostní kampaně, E-mailing, Tvorba webu

Průběh spolupráce

Inpram jsou velmi úspěšní ve svém oboru v B2B. Za námi přišli s tím, abychom jim pomohli rozjet segment B2C. Společně jsme se potkali a začali zjišťovat, o jaký produkt by cílová skupina mohla mít zájem. 

 

Šlo to velmi rychle. 

 

Hned po první schůzce nám klient odsouhlasil název domény pro tento projekt – mojetalenty.cz.  Ze všeho nejdříve jsme museli vymyslet go-to-market strategii a ověřit si, že o produkt bude mít cílová skupina zájem.

 

Problém, který jsme řešili při tvorbě go-to-market strategie a při rozhovorech s cílovou skupinou byl ten, že test talentů od CliftonStrenghts je drahý a nevědí, co získají. 

 

Proto jsme s klientem domluvili doprogramování testu na talentové skupiny do jejich aplikace, který slouží jako ochutnávka. Vznikl tak test, za jehož vyplnění požadujeme e-mail uživatele. Za odměnu se uživatel dozví, jaká talentová doména nejvíce převažuje.


Jakmile uživatel vyplní test a souhlasí se zasíláním rozvojových materiálů k jeho talentovým skupinám, zařadí se do automatického e-mailového edukačního newsletteru o 5 dílech. Tím se o práci s talenty dozví více a má přehled, co jej po zakoupení testu + workshopu bude čekat. 

 

Z newsletteru pak uživatelé konvertují na zákazníky.

 

Abychom dali uživatelům vědět o produktech stránky Mojetalenty.cz, zvolili jsme dva kanály, které využíváme k propagaci:

  • V kampaních na sociálních sítích ukazujeme možnost vyplnit test talentových skupin zdarma. 
  • Ve vyhledávacích kampaních v Google Ads propagujeme koupi testu, ale také možnost vyplnit si zdarma test talentových domén. 

 

A výsledky? 

 

Daří se nám proměňovat a edukovat uživatele díky nastavenému funnelu tak, že se z nich stávají zákazníci a projekt se stává ziskovým.

Co na to říká klient?

"Fanl nám pomohl nastartovat B2C prodej našich produktů skrze online kanály. V dnešní době máme z tohoto dříve naprosto nevytěžovaného kanálu tržby v řádech nižších desítek tisíc měsíčně a rosteme. Musím ocenit přístup založený na datech a pravidelném reportování výsledků i iniciativu směrem k nalezení cest, jak online prodej nastartovat."
Václav Huk, Inpram

 

Realizace

  • Go-to-market strategie
  • Tvorba webu
  • Testování marketingových kanálů + obsahu
  • E-mailing

Some fun facts

8

Hero's Member

100+

Sleepless Hours

Let's do something amazing

Get in touch with us today.

Cookies nastavení
Close Cookie Preference Manager
Cookie nastavení
Potvrďte prosím volbu cookies podle své chuti, jen ty technické není možné vypnout, protože jsou nutné pro správnou funkci stránek. Vaše předvolby si zapamatujeme, abychom vám příště pohyb po našem webu maximálně ulehčili.  Více informací
Technické cookies
Soubory cookie potřebné k umožnění základních funkcí webových stránek.
Made by Flinch 77
Oops! Something went wrong while submitting the form.