
Průběh spolupráce
Manyways nás oslovili v úplném začátku podnikání. V září 2021 jsme se potkali se zakladatelem Davidem na první schůzce.
V té době byla aplikace v testovací fázi, proto bylo třeba ověřit její koncept a definovat vstup na trh. Společně jsme se shodli na tom, že jako první krok zrealizujeme průzkum, který nám odpoví na hlavní otázky:
- Může být po aplikaci na trhu poptávka?
- Jaké funkce by uživatelé nejvíc ocenili?
Průzkum jsme realizovali nejdřív formou rozhovorů s 30 respondenty. Na základě rozhovorů s cílovou skupinou jsme vydefinovali řadu hypotéz, které jsme poté ověřovali na vzorku 200 respondentů dotazníkovým šetřením. Zjistili jsme odpovědi na obě výše uvedené otázky.
Hlavní bylo, že jsme potvrdili poptávku a zároveň zjistili, že nejvíce žádanou funkcí je získávání inspirace pro volný čas a informace o tom, co se děje v mém okolí. Bylo tak jasné, které funkce aplikace budeme primárně komunikovat.
V druhé fázi projektu jsme navrhli go-to-market strategii firmy. Jejím cílem bylo:
- získat první uživatele do aplikace,
- získat relevantní data o efektivitě jednotlivých kanálů, cílovce a funkčních kreativách,
- určit dlouhodobou strategii a marketingový mix Manyways.
Ve chvíli, kdy jsme se společně shodli na plánu vstupu na trh, jsme začali testovat první kampaně, komunikovat na sítích a sbírat data.
Manyways aktivně propagujeme od jara 2022. Prioritní kanály propagace jsou kampaně na sítích a displejové kampaně v Google Ads. Na těchto platformách jsme otestovali už mnoho formátů, cílení a kreativ. Za tu dobu se nám povedlo každý měsíc snížit CPI (náklad na získání instalace od uživatele).
Oproti prvnímu měsíci jsme dnes na 20 % nákladů na uživatele.
Navíc už víme, jak s potenciálními uživateli komunikovat a které kanály jsou v akvizici nejefektivnější.
S Davidem a Jirkou z Manyways jsme po celou dobu spolupráce v kontaktu a do dneška máme meetingy každý týden. Díky tomu jsme byli schopní velmi rychle iterovat, schvalovat si úpravy v kampaních a hledat nové cesty k uživatelům.
V září 2022 jsme se dohodli na rozšíření spolupráce a začali jsme Manyways spravovat kompletně sociální sítě, rozšířili jsme komunikaci na TikTok a také jsme spustili inzerci ve vyhledávání.
Od vypuštění aplikace do světa si ji stáhly už tisíce lidí a my máme radost, že Manyways můžeme na jejich cestě pomáhat. Koneckonců, mít klienta, který vás pozve na vlastní teambulding a se kterým zajdete na pivo, to je sen ❤️.
Realizace
- Průzkum trhu (rozhovory, dotazníkové šetření a user testing)
- Go-to-market strategie
- Testování marketingových kanálů a AB testing formátů + obsahu sdělení
- Full service správa marketingu
.png)
Co na to říká klient?
"S Fanlem se skvěle spolupracuje, kombinujeme profesionalitu a přátelskou atmosféru díky čemuž si můžeme cokoliv navrhnout a probrat bez obav ze špatného přijetí. Posunujeme se navzájem a myslím, že výsledky hovoří za vše."
David Kocián, Manyways
Stáhněte si Manyways:
Apple https://apps.apple.com/cz/app/manywaysapp/id1569619891
Android https://play.google.com/store/apps/details?id=info.manyways.main
