Manyways

Research, Go-to-market strategie, Full service marketing

Průběh spolupráce

Manyways nás oslovili v úplném začátku podnikání. V září 2021 jsme se potkali se zakladatelem Davidem na první schůzce.

 

V té době byla aplikace v testovací fázi, proto bylo třeba ověřit její koncept a definovat vstup na trh. Společně jsme se shodli na tom, že jako první krok zrealizujeme průzkum, který nám odpoví na hlavní otázky:

  • Může být po aplikaci na trhu poptávka?
  • Jaké funkce by uživatelé nejvíc ocenili?

 

Průzkum jsme realizovali nejdřív formou rozhovorů s 30 respondenty. Na základě rozhovorů s cílovou skupinou jsme vydefinovali řadu hypotéz, které jsme poté ověřovali na vzorku 200 respondentů dotazníkovým šetřením. Zjistili jsme odpovědi na obě výše uvedené otázky. 

 

Hlavní bylo, že jsme potvrdili poptávku a zároveň zjistili, že nejvíce žádanou funkcí je získávání inspirace pro volný čas a informace o tom, co se děje v mém okolí. Bylo tak jasné, které funkce aplikace budeme primárně komunikovat.

 

V druhé fázi projektu jsme navrhli go-to-market strategii firmy. Jejím cílem bylo:

  • získat první uživatele do aplikace,
  • získat relevantní data o efektivitě jednotlivých kanálů, cílovce a funkčních kreativách,
  • určit dlouhodobou strategii a marketingový mix Manyways.

 

Ve chvíli, kdy jsme se společně shodli na plánu vstupu na trh, jsme začali testovat první kampaně, komunikovat na sítích a sbírat data. 

 

Manyways aktivně propagujeme od jara 2022. Prioritní kanály propagace jsou kampaně na sítích a displejové kampaně v Google Ads. Na těchto platformách jsme otestovali už mnoho formátů, cílení a kreativ. Za tu dobu se nám povedlo každý měsíc snížit CPI (náklad na získání instalace od uživatele). 

 

Oproti prvnímu měsíci jsme dnes na 20 % nákladů na uživatele

 

Navíc už víme, jak s potenciálními uživateli komunikovat a které kanály jsou v akvizici nejefektivnější.

 

S Davidem a Jirkou z Manyways jsme po celou dobu spolupráce v kontaktu a do dneška máme meetingy každý týden. Díky tomu jsme byli schopní velmi rychle iterovat, schvalovat si úpravy v kampaních a hledat nové cesty k uživatelům.

 

V září 2022 jsme se dohodli na rozšíření spolupráce a začali jsme Manyways spravovat kompletně sociální sítě, rozšířili jsme komunikaci na TikTok a také jsme spustili inzerci ve vyhledávání.

 

Od vypuštění aplikace do světa si ji stáhly už tisíce lidí a my máme radost, že Manyways můžeme na jejich cestě pomáhat. Koneckonců, mít klienta, který vás pozve na vlastní teambulding a se kterým zajdete na pivo, to je sen ❤️.


Realizace

  • Průzkum trhu (rozhovory, dotazníkové šetření a user testing)
  • Go-to-market strategie
  • Testování marketingových kanálů a AB testing formátů + obsahu sdělení
  • Full service správa marketingu


Co na to říká klient?

"S Fanlem se skvěle spolupracuje, kombinujeme profesionalitu a přátelskou atmosféru díky čemuž si můžeme cokoliv navrhnout a probrat bez obav ze špatného přijetí. Posunujeme se navzájem a myslím, že výsledky hovoří za vše."
David Kocián, Manyways


Stáhněte si Manyways:


Apple
https://apps.apple.com/cz/app/manywaysapp/id1569619891
Android
https://play.google.com/store/apps/details?id=info.manyways.main

Some fun facts

8

Hero's Member

100+

Sleepless Hours

Let's do something amazing

Get in touch with us today.

Cookies nastavení
Close Cookie Preference Manager
Cookie nastavení
Potvrďte prosím volbu cookies podle své chuti, jen ty technické není možné vypnout, protože jsou nutné pro správnou funkci stránek. Vaše předvolby si zapamatujeme, abychom vám příště pohyb po našem webu maximálně ulehčili.  Více informací
Technické cookies
Soubory cookie potřebné k umožnění základních funkcí webových stránek.
Made by Flinch 77
Oops! Something went wrong while submitting the form.