Firma BrnoLogic se na nás obrátila v době, kdy uváděla na trh řešení DYNANIC, které umožňuje zrychlit a zefektivnit zpracování síťového provozu například v datových centrech. Firma potřebovala vytvořit brand, vizuální identitu i strategii, jak dostat produkt k zákazníkům. Přečtěte si, jak jsme se výzvy chopili a získali přes 600 relevantních kontaktů.
Nejprve
know-how,
poté prodej
Po vytvoření základního brand manuálu, brand booku
a loga, které měly pomoct lépe prezentovat produkt, přišla na řadu propagace. Při tvorbě strategie jsme zvažovali různé postupy včetně přímé akvizice. Vzhledem ke složitosti produktu, který cílí na úzce specializované publikum, jsme ale tuto cestu zavrhli jako neefektivní.
Protože je řešení DYNANIC složitý produkt pro vývojáře, má vyšší pořizovací cenu a ke všemu se jedná o novou technologii, která zatím nemá vybudovanou zákaznickou důvěru, potřebovali jsme tomu uzpůsobit i strategii.
Bylo nutné cílové skupině nejdříve vysvětlit, k čemu produkt slouží a proč ho mají chtít. Proto jsme zvolili cestu online webináře, který zkombinuje klientovo know-how i prodejní argumenty a bude mít pro uživatele přidanou hodnotu.
Jen na Metě jsme oslovili přes 255 tisíc uživatelů a získali téměř 400 registrací při průměrné ceně 38 Kč za registraci. To vše při ceně 15 000 Kč bez DPH za celou kampaň.
Na Google Ads jsme získali přes 70 konverzí,
a z X se prokliklo než 1 500 uživatelů, kteří byli mimo jiné z Indie, Japonska, Švédska, USA, Kanady a Francie.
Protože si klient přál udělat z webináře dlouhodobý způsob akviziční strategie, nastavovali jsme kampaně už s tímto cílem,
a to na Metě, Googlu, ale i X. Celkový rozpočet byl 35 tisíc korun a cílem bylo získat z konverzí alespoň 100 účastníků webináře, pro který bylo zvolené téma DPDK & FPGA: A Winning Combination for High-Performance Networking.
Nastavené KPI jsme několikanásobně překonali
390
38,46 Kč
15 000 Kč
255 105
Apr 5
0
5
10
15
20
Apr 17
Apr 30
May 13
May 25
Historical edit
Cena za registraci
Utraceno
Dosah
Dokončené registrace
Pravidelná kontrola
a optimalizace obsahu
Pro maximalizaci účasti na webináři jsme se rozhodli nabídnout 3 různé termíny, což nám zároveň umožnilo cílit celosvětově na účastníky z různých časových zón po celém světě. Kromě toho jsme umožnili zájemcům, kteří se nemohli na webinář připojit, nechat si záznam zaslat přímo na e-mail. Díky tomu jsme optimalizovali dosah a zvýšili celkový počet impresí, kterých bylo okolo 737 tisíc.
Aktivitu uživatelů na webu jsme pravidelně monitorovali pomocí nástrojů Hotjar a Google Analytics. Zajímala nás především doba, kterou návštěvníci trávili na stránce, a následně jsme si díky heatmapám ověřovali, že čtenáři nejvíce klikají na část o webináři, odkud scrollovali až na konec stránky.
„Správa kampaní Meta Ads pro BrnoLogic byla klíčová při šíření informací o produktu DYNANIC mezi velmi úzce zaměřenou skupinou lidí. Zaměřili jsme se na to, aby kampaně nejen oslovily správné publikum, ale také vzbudily důvěru a objasnily výhody produktu. Díky dobře promyšlené strategii jsme klientovi přinesli mnoho kvalitních kontaktů nejen z Evropy, ale také z USA, Kanady, Austrálie, Jižní Koreje, Číny, Japonska a dalších zemí.”
– Stanislava Hoďáková, Social Ads Specialistka
V BrnoLogic si moc dobře uvědomujeme,
že se bez využití online kanálů v naší produktové marketingové strategii DYNANICu neobejdeme. I proto jsme se rozhodli ke spolupráci s renomovanou agenturou. Spolupráce s Fanlem byla a je velmi profesionální. Od počáteční konzultace
přes jejich návrh kampaně a následnou flexibilní realizaci až po finalizaci s podrobným reportingem. Po celou dobu jsme měli jistotu, že se nemusíme o kampaň starat, máme ji pokrytou na profesionální úrovni a i tak nám přináší své ovoce v podobě kvalitních leadů."
– Pavol Korček, BrnoLogic
Klientovi jsme získali databázi více než
600 kontaktů
Díky kvalitnímu brandingu, pečlivě navrženým kampaním a efektivnímu měření jsme klientovi získali nejen zákazníky, kteří po účasti přešli ke dlouhodobé spolupráci, ale také více než 600 nových kontaktů.
S touto databází může BrnoLogic dál komunikovat prostřednictvím mailingu a dalších kanálů.
Samotný webinář jsme neuzavřeli jako jednorázovou akci. Protože se ukázalo, že velmi dobře funguje, udělali jsme z něj dlouhodobou strategii a dál ho vytěžujeme – v daných časových intervalech ho znovu spouštíme a propagujeme jeho záznam.
Osvědčené principy marketingového funnelu
V rámci kampaně pro BrnoLogic jsme efektivně využili principy marketingového funnelu, které ve Fanlu běžně aplikujeme pro získání a konverzi zákazníků našich klientů.
Nejprve jsme zvýšili povědomí o produktu prostřednictvím široce zaměřených kampaní na platformách jako Meta, Google a X. Následovala fáze zájmu a zvážení, ve které jsme prostřednictvím webináře potenciálním zákazníkům vysvětlili výhody DYNANICu a budovali jejich důvěru v nový produkt.
Ve fázi akce jsme se zaměřili na konverzi zájmu na registrace na webinář a nakonec, abychom udrželi loajalitu, jsme umožnili nechat si zaslat záznam na
e-mail. Díky tomu jsme docílili pravidelného udržování engagementu a dalšího rozvíjení dlouhodobé strategie.
Nastavené KPI jsme několikanásobně překonali
Protože si klient přál udělat z webináře dlouhodobý způsob akviziční strategie, nastavovali jsme kampaně už s tímto cílem,
a to na Metě, Googlu, ale i X. Celkový rozpočet byl 35 tisíc korun a cílem bylo získat z konverzí alespoň 100 účastníků webináře, pro který bylo zvolené téma
DPDK & FPGA: A Winning Combination for High-Performance Networking.
Protože si klient přál udělat z webináře dlouhodobý způsob akviziční strategie, nastavovali jsme kampaně už s tímto cílem,
a to na Metě, Googlu, ale i X. Celkový rozpočet byl 35 tisíc korun a cílem bylo získat z konverzí alespoň 100 účastníků webináře, pro který bylo zvolené téma DPDK & FPGA: A Winning Combination for High-Performance Networking.
Jen na Metě jsme oslovili přes 255 tisíc uživatelů a získali téměř 400 registrací při průměrné ceně 38 Kč za registraci. To vše při ceně 15 000 Kč bez DPH za celou kampaň. Na Google Ads jsme získali přes
70 konverzí, a z X se prokliklo než 1 500 uživatelů, kteří byli mimo jiné z Indie, Japonska, Švédska, USA, Kanady a Francie.
390
Website completed registration
15 000 Kč
Amount spent
38,46 Kč
Cost per registartion completed
255 105
Reach
Apr 5
0
5
10
15
20
Apr 17
Apr 30
May 13
May 25
website copleted registration
Historical edit
Website copleted registration
Firma BrnoLogic se na nás obrátila v době, kdy uváděla na trh řešení DYNANIC, které umožňuje zrychlit a zefektivnit zpracování síťového provozu například v datových centrech. Firma potřebovala vytvořit brand, vizuální identitu i strategii, jak dostat produkt k zákazníkům. Přečtěte si, jak jsme se výzvy chopili a získali přes 600 relevantních kontaktů.
Nejprve know-how,
poté prodej
Po vytvoření základního brand manuálu, brand booku a loga, které měly pomoct lépe prezentovat produkt, přišla na řadu propagace. Při tvorbě strategie jsme zvažovali různé postupy včetně přímé akvizice. Vzhledem ke složitosti produktu, který cílí na úzce specializované publikum, jsme ale tuto cestu zavrhli jako neefektivní.
Protože je řešení DYNANIC složitý produkt pro vývojáře, má vyšší pořizovací cenu a ke všemu se jedná o novou technologii, která zatím nemá vybudovanou zákaznickou důvěru, potřebovali jsme tomu uzpůsobit i strategii. Bylo nutné cílové skupině nejdříve vysvětlit, k čemu produkt slouží a proč ho mají chtít. Proto jsme zvolili cestu online webináře, který zkombinuje klientovo know-how i prodejní argumenty a bude mít pro uživatele přidanou hodnotu.
Nastavené KPI jsme několikanásobně překonali
Protože si klient přál udělat z webináře dlouhodobý způsob akviziční strategie, nastavovali jsme kampaně už s tímto cílem, a to na Metě, Googlu, ale i X. Celkový rozpočet byl 35 tisíc korun a cílem bylo získat z konverzí alespoň 100 účastníků webináře, pro který bylo zvolené téma DPDK & FPGA:
A Winning Combination for High-Performance Networking.
Jen na Metě jsme oslovili přes 255 tisíc uživatelů a získali téměř 400 registrací při průměrné ceně 38 Kč za registraci. To vše při ceně 15 000 Kč bez DPH za celou kampaň. Na Google Ads jsme získali přes 70 konverzí, a z X se prokliklo než 1 500 uživatelů, kteří byli mimo jiné z Indie, Japonska, Švédska, USA, Kanady a Francie.
390
Website completed registration
15 000 Kč
Amount spent
38,46 Kč
Cost per registartion completed
255 105
Reach
Pravidelná kontrola
a optimalizace obsahu
Pro maximalizaci účasti na webináři jsme se rozhodli nabídnout 3 různé termíny, což nám zároveň umožnilo cílit celosvětově na účastníky z různých časových zón po celém světě. Kromě toho jsme umožnili zájemcům, kteří se nemohli na webinář připojit, nechat si záznam zaslat přímo na e-mail. Díky tomu jsme optimalizovali dosah a zvýšili celkový počet impresí, kterých bylo okolo 737 tisíc.
Aktivitu uživatelů na webu jsme pravidelně monitorovali pomocí nástrojů Hotjar a Google Analytics. Zajímala nás především doba, kterou návštěvníci trávili na stránce, a následně jsme si díky heatmapám ověřovali, že čtenáři nejvíce klikají na část o webináři, odkud scrollovali
až na konec stránky.
„Správa kampaní Meta Ads pro BrnoLogic byla klíčová při šíření informací o produktu DYNANIC mezi velmi úzce zaměřenou skupinou lidí. Zaměřili jsme se na to, aby kampaně nejen oslovily správné publikum, ale také vzbudily důvěru a objasnily výhody produktu. Díky dobře promyšlené strategii jsme klientovi přinesli mnoho kvalitních kontaktů nejen z Evropy, ale také z USA, Kanady, Austrálie, Jižní Koreje, Číny, Japonska a dalších zemí.”
– Stanislava Hoďáková, Social Ads Specialistka
V BrnoLogic si moc dobře uvědomujeme, že se bez využití online kanálů v naší produktové marketingové strategii DYNANICu neobejdeme. I proto jsme se rozhodli ke spolupráci s renomovanou agenturou. Spolupráce
s Fanlem byla a je velmi profesionální. Od počáteční konzultace přes jejich návrh kampaně a následnou flexibilní realizaci až po finalizaci s podrobným reportingem. Po celou dobu jsme měli jistotu, že se nemusíme
o kampaň starat, máme ji pokrytou na profesionální úrovni a i tak nám přináší své ovoce v podobě kvalitních leadů."
– Pavol Korček, BrnoLogic
Klientovi jsme získali databázi více než 600 kontaktů
Díky kvalitnímu brandingu, pečlivě navrženým kampaním a efektivnímu měření jsme klientovi získali nejen zákazníky, kteří po účasti přešli ke dlouhodobé spolupráci, ale také více než 600 nových kontaktů. S touto databází může BrnoLogic dál komunikovat prostřednictvím mailingu a dalších kanálů.
Samotný webinář jsme neuzavřeli jako jednorázovou akci. Protože se ukázalo, že velmi dobře funguje, udělali jsme z něj dlouhodobou strategii a dál ho vytěžujeme – v daných časových intervalech ho znovu spouštíme a propagujeme jeho záznam.
Osvědčené principy marketingového funnelu
V rámci kampaně pro BrnoLogic jsme efektivně využili principy marketingového funnelu, které ve Fanlu běžně aplikujeme pro získání a konverzi zákazníků našich klientů.
Nejprve jsme zvýšili povědomí o produktu prostřednictvím široce zaměřených kampaní na platformách jako Meta, Google a X. Následovala fáze zájmu a zvážení, ve které jsme prostřednictvím webináře potenciálním zákazníkům vysvětlili výhody DYNANICu a budovali jejich důvěru v nový produkt. Ve fázi akce jsme se zaměřili na konverzi zájmu na registrace na webinář a nakonec, abychom udrželi loajalitu, jsme umožnili nechat si zaslat záznam na e-mail. Díky tomu jsme docílili pravidelného udržování engagementu a dalšího rozvíjení dlouhodobé strategie.